Menu
Your Cart

Sales Agreement

www.turkattar.com MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ

 

Madde 1 - Sözleşmenin Tarafları
 

SATICI: Hac İsmail Organizasyon İnş. Gayr. Hayv. Nakl. İthalat. İhr. San. Ve Tic. Ltd. Şti.

Adres: Nişantaşı Mah. No:5 /608 Selçuklu KONYA

Telefon: ………………

Email: ………..

ALICI: Müşteri


 

Madde 2 - Sözleşmenin Konusu


 

İş bu sözleşmenin konusu, Alıcının Satıcıya ait www.turkattar.com web sitesinden elektronik ortamda sipariş verdiği, sözleşmede bahsi geçen nitelikleri haiz ve yine sözleşmede satış fiyatı belirtilen mal/hizmetin satışı ve teslimi ile ilgili olarak 4077 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Uygulama Esas ve Usulleri Hakkında Yönetmelik hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin saptanmasıdır. Alıcı, satışa konu mal/hizmetlerin temel nitelikleri, satış fiyatı, ödeme şekli, teslimat koşulları vs. satışa konu mal/hizmet ile ilgili tüm ön bilgiler ve "cayma" hakkı konusunda bilgi sahibi olduğunu, bu ön bilgileri elektronik ortamda teyit ettiğini ve sonrasında mal/hizmeti sipariş verdiğini is bu sözleşme hükümlerince kabul ve beyan eder. www.turkattar.com sitesinde ödeme sayfasında yer alan ön bilgilendirme ve fatura iş bu sözleşmenin ayrılmaz parçalarıdır.


 

Madde 3 - Sözleşme Tarihi

Satıcı tarafından daha önce imzalanmış bulunan iş bu iki nüsha sözleşme alıcı tarafından .... tarihinde imzalanarak kabul edilmiş ve bir nüshası alıcının mail adresine mail gönderilecektir.


 

Madde 4 - Mal veya Hizmetin Teslimi, Sözleşmenin İfa Yeri ve Teslim Şekli

Mal/hizmet, alıcının teslimini talep etmiş olduğu .... adresinde ....`a teslim edilecektir.


 

Madde 5 - Teslimat Masrafları ve İfası

Teslimat masrafları alıcıya aittir. Satıcı, web sitesinde, ilan ettiği rakamın üzerinde alışveriş yapanların teslimat ücretinin kendisince karşılanacağını yada kampanya dahilinde ücretsiz teslimat yapacağını beyan etmişse, teslimat masrafı satıcıya aittir. Teslimat; stokun müsait olması ve mal bedelinin satıcının hesabına geçmesinden sonra en kısa sürede yapılır. Satıcı, mal/hizmetin siparişinden itibaren 30 (Otuz) gün içinde teslim eder ve bu süre içinde yazılı bildirimle ek 10 (on) günlük süre uzatım hakkını saklı tutar. Herhangi bir nedenle mal/hizmet bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, satıcı mal/hizmetin teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.


 

Madde 6 - Kapıda Ödeme Ücreti

Kapıda ödeme servisi kargo şirketi tarafından sağlanan bir ödeme seçeneğidir. Bu servis için kargo şirketi 5 TL tahsil etmektedir. Bu servis bedeli kargo şirketine ait olup, ürün iadesi halinde iade edilemez. Ürününüzü alırken ekstra bir ücret ödemek istemiyorsanız Kredi kartı ile güvenli ödeme seçeneğini seçerek ödemelerinizi güvenli bir şekilde hiçbir ekstra servis ücreti ödemeden yapabilirsiniz.

Madde 7 - Alıcının Beyan ve Taahhütleri

Alıcı, sözleşme konusu mal/hizmeti teslim almadan önce muayene edecek; ezik, kırık, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı ve ayıplı mal/hizmeti kargo şirketinden teslim almayacaktır. Teslim alınan mal/hizmetin hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilecektir. Teslimden sonra mal/hizmetin özenle korunması borcu, alıcıya aittir. Cayma hakkı kullanılacaksa mal/hizmet kullanılmamalıdır. Fatura iade edilmelidir. Mal/hizmetin tesliminden sonra alıcıya ait kredi kartının alıcının kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşunun mal/hizmet bedelini satıcıya ödememesi halinde, Alıcı kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla mal/hizmeti 3 (Üç) gün içinde satıcıya göndermekle yükümlüdür. Bu takdirde teslimat giderleri alıcıya aittir.


 

Madde 8 - Satıcının Beyan ve Taahhütleri


 

Satıcı, sözleşme konusu mal/hizmetin sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile teslim edilmesinden sorumludur. Sözleşme konusu mal/hizmet, alıcıdan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden satıcı sorumlu tutulamaz. Satıcı, cayma beyanının kendisine ulaşmasından sonra 10 (on) gün içinde mal/hizmet bedelini, varsa kıymetli evrakı iade eder. Mal/hizmeti 20 (yirmi) gün içinde iade alir. Haklı gerekçelerle satıcı, sözleşmedeki ifa süresi dolmadan alıcıya eşit kalite ve fiyatta tedarik edebilir. Satıcı mal/hizmetin ifasının imkânsızlaştığını düşünüyorsa, sözleşmenin ifa süresi dolmadan alıcıya bildirir. Ödenen bedel ve varsa belgeler 10 (on) gün içinde iade edilir. Garanti belgesi ile satılan mal/hizmetlerden olan veya olmayan mal/hizmetlerden arızalı veya bozuk olan mal/hizmetler, garanti şartları içinde gerekli onarımın yapılması için satıcıya gönderilebilir, bu takdirde teslimat giderleri satıcı tarafından karşılanacaktır.


 

Madde 9 - Sözleşmeye Konu Olan Mal veya Hizmetin Özellikleri

Mal/hizmetin cinsi ve türü, miktarı, marka/modeli, rengi ve tüm cergiler dâhil satış bedeli www.turkattar.com adlı web sitesindeki mal/hizmet tanıtım sayfasında yer alan bilgilerde ve iş bu sözleşmenin ayrılmaz parçası sayılan faturada belirtildiği gibidir.


 

Madde 10 - Mal veya Hizmetin Peşin Fiyatı

Mal/hizmetin peşin fiyatı sipariş sonu mail atılan örnek fatura ve ürün ile birlikte müşteriye gönderilen fatura içeriğinde mevcuttur.


 

Madde 11 - Vadeli Fiyat

Mal/hizmetin satış fiyatına yapılan vadeye göre fiyatı sipariş sonu mail atılan örnek fatura ve ürün ile birlikte müşteriye gönderilen fatura içeriğinde mevcuttur.


 

Madde 12 - Faiz

Her yıl Türkiye Cumhuriyeti Hükümetinin belirlediği faiz oranından ve her halde %30`dan fazla olamaz. Alıcı çalıştığı bankaya karşı sorumludur.


 

Madde 13 - Peşinat Tutarı

Mal/hizmetin peşinat tutarı sipariş sonu mail atılan örnek fatura ve ürün ile birlikte müşteriye gönderilen fatura içeriğinde mevcuttur.


 

Madde 14 - Ödeme Planı

Alıcının, kredi kartı ile ve taksitle alışveriş yapması durumunda siteden seçmiş olduğu taksit biçimi geçerlidir. Taksitlendirme işlemlerinde, alıcı ile kart sahibi banka arasında imzalamış bulunan sözleşmenin ilgili hükümleri geçerlidir. Kredi kartı ödeme tarihi banka ile alıcı arasındaki sözleşme hükümlerince belirlenir. Alıcı, ayrıca bankanın gönderdiği hesap özetinden taksit sayısını ve ödemelerini takip edebilir.


 

Madde 15 - Cayma Hakkı

Alıcı, sözleşme konusu mal/hizmetin kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren 7 (yedi) gün içinde cayma hakkını kullanabilir. Cayma hakkının kullanılması için aynı süre içinde satıcının müşteri hizmetlerine e-posta veya telefon ile bildirimde bulunulması ve mal/hizmetin 15. Madde hükümleri çerçevesinde ve iş bu sözleşmenin ayrılmaz parçası olan ve www.turkattar.com web sitesinde yayınlanmış olan önbilgiler gereğince, kullanılmamış olması şarttır. Bu hakkın kullanılması halinde, 3. kişiye veya alıcıya teslim edilen mal/hizmete ilişkin fatura aslının iadesi zorunludur. Cayma hakkına ilişkin ihbarın ulaşmasını takip eden 7 gün içinde mal/hizmet bedeli alıcıya iade edilir ve 20 (yirmi) günlük süre içinde mal/hizmet iade alınır. Fatura aslı gönderilmezse alıcıya KDV ve varsa diğer yasal yükümlülükler iade edilemez. Cayma hakkı nedeni ile iade edilen mal/hizmetin teslimat bedeli satıcı tarafından karşılanır. Ayrıca değişimlerde kargo ücreti alıcı tarafından karşılanır.


 

Madde 16 - Cayma Hakkı Kullanılamayacak Mal ve Hizmetler

Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek mal/hizmetler, hızla bozulan ve son kullanma tarihi geçen mal/hizmetler, tek kullanımlık mal/hizmetler, hijyenik mal/hizmetler, abiye mal/hizmetler, kopyalanabilir her türlü yazılım ve programlardır. Ayrıca, her türlü yazılım ve programlarında, Çeşitli mediaların (Dvd,Cd v.b), bilgisayar ve kırtasiye sarf malzemelerinde (toner, kartuş, şerit v.b) ile kozmetik malzemelerinde cayma hakkının kullanılabilmesi için mal/hizmetin ambalajının açılmamış, bozulmamış ve kullanılmamış olmaları şartı bulunmaktadır.


 

Madde 17 - Temerrüd Hali ve Hukuki Sonuçları

Alıcı, kredi kartı ile yapmış olduğu işlemlerinde temerrüde düşmesi halinde kart sahibi bankanın kendisi ile yapmış olduğu kredi kartı sözleşmesi çerçevesinde faiz ödeyecek ve bankaya karşı sorumlu olacaktır. Bu durumda ilgili banka hukuki yollara başvurabilir; doğacak masrafları ve vekalet ücretini alıcıdan talep edebilir ve her koşulda alıcının borcundan dolayı temerrüde düşmesi halinde, alıcı, borcun gecikmeli ifasından dolayı satıcının oluşan zarar ve ziyanını ödemeyi kabul eder.


 

Madde 18 - Yetkili Mahkeme

İş bu sözleşmeden kaynaklanabilecek ihtilaflarda, Sanayi ve Ticaret Bakanlığınca ilan edilen değere kadar Tüketici Hakem Heyetleri, belirtilen değer üstüne Tüketici Mahkemeleri; bulunamayan yerlerde Asliye Hukuk Mahkemeleri yetkilidir.

 

The information contained in this notification is informal as it is may be subject to modulate continuously by the relevant authorities of each country.

 

  • For customers in the Arabian Gulf region, it is recommended that the single order does not contain more than twenty items. The value of the order is recommended to not exceed 1000 Saudi riyals or the equivalent of local currencies in order to avoid any possible customs duties.
  • For the customers in Egypt, the value of the customs duties on the herbal products may reach 100% of the total value. Some products, such as honey, are refused entry. Please check before ordering through the official sources in your country.
  • For customers in other north of Africa, customs duties are updated on the goods listed in the parcels so please see your local laws before ordering from Turk Attar.
  • For customers in conflict zones and dangerous areas, free shipping offer is not applied for orders with 4 or more items. Please see local laws before ordering.
  • For customers in Canada, VAT is applied on some shipments (approximate value of 100 $). Please make sure before you submit the order.
  • For customers in the EU region, VAT may be applied to some postal parcels valued at more than 100 $ or equivalent currencies.

All of the above information comes in the context of the fact that Turk Attar is a retail E-store that sells herbal products directly to customers who purchase them for personal non-commercial use.

All of the above information comes in the purpose of fitting with the local laws and to remind our valued customers of the various possible duties on their shipments so that the customer will not be surprised by any unexpected fees.
 

Delivery: 

  • Turk Attar delivers products to customers around the world in cooperation with several international companies, including DHL and Aramex.
  • When the customers confirm their orders- either by paying the freight fees directly or by taking advantage of the available free shipping offers- Turk Attar is responsible for paying the freight fees from Turkey to the addresses that the customers had installed.
  • Unlike the shipping fees, Turk Attar is not responsible for any extra: customs duties, VAT or any other taxes applied in some countries as "Egypt, some EU countries, Canada, some countries of Africa, Syria Etc". Therefore, we advise our customers to inquire about their local laws before confirming their orders. Any process of return or damage to the products by local authorities as a result of non-payment of customs duties by the customer is solely the responsibility of the customer.
  • Turk Attar apologize to not apply free shipping offers in war zones and some dangerous areas as: "Afghanistan, Iraq, Syria, Yemen, Libya, Somalia, South Sudan, Venezuela " - zones are updated continuously-.
  • Turk Attar is committed -through the agreement signed with shipping companies- to deliver the shipment to the address that the customer submitted, that includes visiting the submitted address twice.  
  • In some cases, some customers submit wrong or incomplete addresses or do not receive the shipment, which charges additional fees on the Turk Attar. 
  • If the customer did not receive the shipment because of: wrong or incomplete address, not being at home continuously, refusing to receive the shipment with no reason, and after the second visit to the customer address. The shipment will be transferred to the nearest branch of the shipping company until the customer receives him/her self, and in the absence of receiving the shipment will be destroyed or returned without any financial responsibility for Turk Attar.
  • After an order is confirmed, the shipment is prepared directly by the Turk Attar, then delivered to the shipping company on the same or next day during work hours -Turkey Time-, on all the days of the week except Saturday and Sunday.
  • Orders on Saturday are delivered to the shipping company on the same day or on Monday during the work hours -Turkey Time- according to the conditions of the shipping schedule.
  • Orders on Sunday are delivered to the shipping company on Monday during the work hours -Turkey Time.
  • Orders on National Holidays of Turkey are delivered the next day to the shipping company during the work hours -Turkey Time.
  • After a shipment is received by the shipping company, it arrives at the final destination within 5-7 work days in general situations.
  • Turk Attar is not responsible for any type of import duties imposed in some countries on post parcels such as India, Pakistan, Egypt, Gabon, etc. Turk Attar is not responsible for preventing some goods from entering some countries such as China, India, Egypt, Namibia and others.
  • In some cases shipments are delayed due to logistical reasons "weather conditions, wrong addresses, etc." or for official reasons "verification by the security or customs authorities, etc." or for any other emergency reasons. In all such exceptional cases, Turk Attar have no responsibility for the delay.

Cash On Delivery:

  • Cash On Delivery service is available in GCC contries only for orders up to 100 US dollar.
  • On behalf of TurkAttar, Aramex shipment company delivers the shipment to the address given by the customer and receives the price of the shipment with delivery fee and/or any other expected fees from the customer.
  • The customer will be fully aware of the amount he/she will pay for his/her shipment including all fees since he/she confirmed the order and will not be required to pay any other fees.
  • The free shipping offers ( orders of four or more products) will not be applied on (cash on delivery) orders. Shipping and/or any expected customs and/or tax charges will be applied to the customer who will choose (cash on delivery) payment method.

    Packaging, Damaged shipments:
    TuekAttar follows the highest safety standards when packaging products before shipment. It packs double "around inner and outer packagings" with preservative packing material.

    In some cases, due to malpractice by some shipping or clearance workers, some shipments are damaged. TuekAttar follows up on each case and sends complaints on behalf of the customers to the carrier. However, TuekAttaris not responsible for compensating any shipment damaged due to shipping operations.